«Павлодар облысының білім беру басқармасы, Шарбақты ауданы білім беру бөлімі «Абай Құнанбаев атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ-нің ресурстық орталығында магнитті Жанауыл, Александровка және Галкин орта жалпы білім беретін мектептерінің 10-11-сынып оқушыларымен 2024 жылғы 9-11 қазан аралығында өтетін күндізгі сессиясының
БАҒДАРЛАМАСЫ
Мақсаты:
- Бейіндік пәндердің оқу мазмұнын шығармашыл деңгейде меңгеруді қамтамасыз ету.
- Әлеуметтік және кәсіби өздігінен білім арттыру мен өзіндік менеджменті құзыреттілігін дамытуға ықпал ету.
Міндеттер:
- Пән бойынша қиындық туғызған сұрақтармен жұмыс істеу және жетістіктерін бағалау.
- Оқу жоспарының инвариантты және вариативті бөлімдері бойынша оқу зертханасында оқушылардың өзіндік практикалық жұмысын ұйымдастыру.
- Бейіндік пәндердің оқу мазмұны негізінде қорытынды бақылауға дайындық жүргізу.
- Қызығушылық және шығармашылық іс-әрекетті диагностикалау.
Күтілетін нәтиже:
- Бейінді компоненттің практикалық бөлімін жүзеге асыру
- Бейінді және қолданбалы курстар бойынша оқыту деңгейінің артуы
- Бейінді немесе қолданбалы курстар бойынша жеке жоба құру
- Бейін бойынша қиындық туған тақырыптар бойынша жеке ұсыныс жасау
- Сауықтыру іс-шаралардың денсаулық сақтау технологиясының талаптарына сай болуы
Келу күні: 2024 жылғы 9- қазан
Магниттік мектептің оқушылары мен оқытушылардың келуі, тіркелуі. Жан-жақты мониторинг жұмысының басталуы.
Психологиялық тренинг: «Мамандық таңдауда өзін-өзі танудың маңыздылығы» - психологиялық қауіпсіздік климатын тудыру.
1 күн - 2024 жылғы 9-қазан
Медициналық блок
|
Объективті және субъективті медициналық бақылаудың кіріс деректері Балалардың денсаулығын бақылау картасымен жұмыс |
Оқу блогі
|
Жұмыс жоспарымен таныстыру. Оқу жоспарының бейіндік компонентін жүзеге асыру (кесте бойынша). Жаратылыстану –математикалық бағыттың модулімен тереңдетіп жұмыс жүргізу. Рефлексия. Білімдерін диагностикалау. |
Бейінді блок |
Жаратылыстану –математикалық бағыт бойынша практикумдар. |
Дамыту блогі
|
«Психология және мамандық таңдау» таңдау курсы бойынша іскерлік ойын |
2 күн- 2024 жылғы 10-қазан
Медициналық блок |
Балалардың денсаулығын бақылау картасымен жұмыс. Күн тәртібімен таныстыру |
Оқу блогі
|
Оқу жоспарының бейіндік компонентін жүзеге асыру (кесте бойынша). Жаратылыстану –математикалық бағыттың модулімен тереңдетіп жұмыс жүргізу. Бейіндік пәндер бойынша қорытынды білімдерін диагностикалау |
Бейінді блок |
Жаратылыстану –математикалық бағыт бойынша практикумдар. |
Дамыту блогі
|
«Математика практикумы» таңдау курсы бойынша практикум. Шығармашылық сағаты Мұғалімнің кеңес беруші, үйлестіруші іс әрекеті негізінде оқушының өзін -өзі оқыту, дамыту. Өзін бағалау. |
3-күн - 2024 жылғы 11-қазан
Медициналық блок |
Балалардың денсаулығын бақылау картасымен жұмыс. Денсаулықтарын жағдайын диагностикалау және медициналық карталарын толтыру. Магнитті мектептің балаларын кешенді бақылаудың шығыс деректері. Күн тәртібімен таныстыру |
Оқу блогі
|
Оқу жоспарының бейіндік компонентін ақпараттық технологиялар арқылы жүзеге асыру (кесте бойынша). Бейіндік пәндерден оқушылардың сұранысы бойынша тереңдетіп жұмыс жүргізу. Бейіндік пәндер бойынша зертханалық-практикалық жұмыстар жүргізу. Рефлексия. Білімдерін диагностикалау. |
Сессияны қорытындылау |
Магнитті мектептің оқушыларымен келесі сессияға жеке білім траекториясын анықтау Оқу сессиясын қорытындылау. РО оқу сессиясына қатысушылардың кетуі |