ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Шарбақты ауданы білім беру бөлімінің

«Абай Құнанбаев атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ
КГУ «Средняя общеобразовательная школа имени Абая Кунанбаева» отдела образования Щербактинского района, управления образования Павлодарской области

Шарбақты а.
8-718-3-622652
abaya@cherbroo.edu.kz

Павлодар облысының білім беру басқармасы, Шарбақты ауданы білім беру бөлімінің

«Абай Құнанбаев атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ
КГУ «Средняя общеобразовательная школа имени Абая Кунанбаева» отдела образования Щербактинского района, управления образования Павлодарской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз
10
Қазан
2025

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы (АПҚО) аясында бітіруші 11-сынып оқушылары үшін тайм-менеджмент және өзін-өзі басқару тақырыбында тренинг өткізілді.
Бұл шараны мектебіміздің психологы жүргізіп, түлектерге уақытты тиімді басқару мен өзін-өзі реттеу бойынша құнды кеңестер берді.
Мақсаты:
- оқушыларды уақытты тиімді пайдалануға үйрету;
- өзін-өзі басқару дағдыларын дамыту;
- алдағы ҰБТ мен емтихандарға сапалы дайындыққа бағыт беру;
- жауапкершілік пен жоспарлау қабілетін қалыптастыру.
Тренинг түлектерге өз уақытын дұрыс жоспарлап, сенімділікпен емтихандарға дайындалуға мүмкіндік береді.

https://www.instagram.com/reel/DPEjLRRiBVA/?igsh=MTBpZ3lydzZhNnpoag== 

10
Қазан
2025

Мектепішілік жалпыата-аналар жиналысында ата-аналарды ақпараттандыру сағаты

Жоспары:

  1. Ата-аналардың позитивті көзқарасын қалыптастыру мақсатында «Позитивті ойлау-жетістікке апарар жол» (слайд-презентациясымен шағын кеңестік әңгіме
  2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитеті «Өркен» БƏАҰҒПИ КеАҚ ұсынған өзгерістерге сай жасалынатын және «ДосболLIKE» бағдарламасы негізінде оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жұмыстары жөнінде ақпараттандыру.
  3. Ата-ананың немесе өзге де заңды өкілдің психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге келісімі (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 92 бұйрығына сай) туралы түсіндіріп, ата-ана келісімінің маңыздылығын айту

  1. "КҮН" БЕЙНЕЛЕУ ЖАТТЫҒУЫ. Ата-аналарға жағымды психологиялық ахуал, мотивация беру мақсатында.

Жалпы ата-аналар жиналысында ата-аналарға жоғарыдағы жспарға сай мәліметтер берілді, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу маңыздылығы айтылды.

         Ата-аналардың позитивті көзқарасын қалыптастыру мақсатында «Позитивті ойлау-жетістікке апарар жол» (слайд-презентациясымен шағын кеңестік әңгіме жүргізілді. Ата-ананың позитивті ойлауы-баланың да позитивті ойлауын туындатады, ал бұл өз кезегінде баланың өмірге көзқарасын дұрыс қалыптастырады. Психикалық денсаулығының да дамуына, қалыпты болуына жақсы да жағымды ойлар әсер ететіндігі жөнінде түсіндіріліп, мысалдар келтірілді. Ата-аналар психолог ойын жақсы қабылдады деуге болады.

Ата-ананың немесе өзге де заңды өкілдің психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге келісімі (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 92 бұйрығына сай) туралы түсіндіріп, ата-ана келісімінің маңыздылығы айтылды. Жиналысқа қатысқан барлық ата-аналар психологияны жалпы қолдайтындығын айтты. Қарсы болған ата-аналар болмады. Жиналысқа келмеген ата-аналарға қосымша сынып жетекшілері арқылы түсініктеме берілетіндігі ескертілді. Сынып жетекшілергі келісім қағаздары таратылды.

Жиналыс соңында Ата-аналарға жағымды психологиялық ахуал, мотивация беру мақсатында "КҮН" БЕЙНЕЛЕУ ЖАТТЫҒУЫ, яғни визуализациялық тренинг өткізілді.

Ақпараттандыру сағатының жағымды өткендігі ата-аналардың жақсы көңіл-күйлерінен байқалды деуге болады.

Қосымша:

"КҮН" БЕЙНЕЛЕУ ЖАТТЫҒУЫ

Мақсаты: релаксация, жағымды тәжірибе алу.

Жайлы жайғасып отырып, көзімізді жұмамыз. Әдемі әсем әуенді тыңдап отырып, менің айтқандарымды елестетіп көріңіздер:

Өзіңізді таңертең күн шуағына бөленіп тұрғаныңызды   елестетіп көріңіз.

Біраз уақыт таңертеңгі тыныштықты тыңдаңыз.

Күн көкжиектен жартылай көрінгенде, оның алтындай жалтыраған шағылысы көрінеді. Сіз дененің жарқыраған жарыққа толы байланысын сезінесіз.

Сіз өзіңізді жарықпен қапталғандай сезінесіз. Енді сіздің денеңіз күннің өмір беретін энергиясына шомылады. Сіздің сезімдеріңіз оның жылуына толы. Сіздің ойыңыз оның нұрымен жарқырайды.

Осы кезде сіз балаларыңызды елестететесіз. Олар өте бақытты, күлімдеген балаларыңызды сізді келіп құшақтап, алғысын айтуда. Менің балаларым қандай керемет, ең бақытты, менің сүйікті балаларым деп жақсы ойда бақытқа бөленіп отырсыз. Сіз осындай жылу мен жарықтың бір бөлігін сақтай отырып, жарқыраған жарықпен қапталған күйіңізде, көзіңізді ашып осы жерге ораласыз.

 

10
Маусым
2025

Мектеп психологі Смайлова А.С.9-маусымда "Өркен" ұлттық ғылыми практикалық институтының тапсырмасы бойынша қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында "Буллинг-қалай өзіңді тануға, әрекет етуге және қорғауға болады!» деген тақырыпта  оқушылармен интерактивті психологиялық тренинг ұйымдастырды. Өзін-өзі қорғау және сенімді мінез-құлық дағдыларын дамыту, бір-бірлеріне қолдау көрсету және немқұрайлы болмауды үйрету, сонымен қатар эмпатия мен түрлі адамдарға деген құрметті тәрбиелеу мақсаттарында түрлі жаттығулар мен топтық пікірталастар өткізілді.

булинг

5
Маусым
2025

5-маусым күні жазғы демалыс лагері шеңберінде “Шаттық алаңы”жобасы аясында балаларды психологиялық қолдау жобасының жоспарына сәйкес «Ғажайып суреттер әлемінде » күні ұйымдастырылды.
Мақсаты: Балалардың ойлауы қиялы ,қол моторикасы көру анализаторлары сондай -ақ түсті,пішінді,ритм ажырата алу қабілеттері дамиды Суретте бала өзінің эмоциясын сезімдерін жеткізеді жағымды істерді қабылдай білуге үйрету.Ойын жаттығулары арқылы білімдерін дамыту.

алт

3
Маусым
2025

Мектеп психологі Смайлова А. С. "Қазақстан балалары" тұжырымдамасы негізіндегі "Кибер Тұмар" күніне орай "Кибер Тұмар» ақпараттық білім беру науқанын өткізу балалардың ақпа­раттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге әсер ететін, ата-ананың, баланың онлайн ортада ақпаратты таңдауға деген «иммунитетін» қалыптастыруда жауапкершілігін күшейтуге көмектесетін маңызды және заманауи қадам болып тұрғаны жөнінде айтылып, қазіргі заманда өзекті болып отырған киберқауіпсіздікті сақтау маңыздылығына
тоқталды.

https://www.instagram.com/p/DKMufcBoX8G/?igsh=ejhreDF1MnA1Z3Jn

26
Қараша
2024

Өткізілген уақыты: 19.11.2024 жыл.

Қатысушылар: 9-сынып оқушылары

Өткізген: мектеп психологі Смайлова А.С

Сабақ мақсаты: Оқушыларды кибербуллингтің қауіп-қатерімен және зардаптарымен таныстыру және жасөспірімдер арасында оның алдын алуға байланысты кеңестер беру

Міндеттері:

1.Кибербуллинг туралы түсініктерін кеңейту

  1. Оқушыларды киберқорлаудың алдын алу дағдыларына үйрету

Сабақ жоспары:

  1. Психолог түсіндірмесі: Кибербуллинг дегеніміз не, одан қалай қорғануға болады? Оның салдары қандай? https://youtu.be/QFiE4XtqzyY?si=aSi4KOA_Qpo3A0Fz
  2. Миға шабуыл. Бейнероликтен не түйдің? Қандай жағдайлар есте қалды? Өзіңді осындай жағдайға тап боламын деп айта аласың ба? Тап болсаң не істер едің?
  3. Шағын топтардағы жұмыс: «Егер сен кибербуллингтен зардап шексең немесе куәгері болсаң не істеу керек?»  

  4. Өз жұмыстарын қорғау.
  5. Оқушылар сабақ соңында сабақта алған мәліметтерді «Кибербуллингтің негізгі әрекеттері қандай?» және «Кибербуллингтің себептері қандай?» деген сұрақтарға келіссе екі шапалақ, келіспесе бір ғана шапалақ ұру арқылы пысықтады.                                                                                                                                                                    қол өнер

4
Қараша
2024

Психолог пен психиатр дегеніміз бір адам. Бұл - жалған сөз!!!

Шын мәнінде: Психиатр-дәрігер – ол есі ауысқан адамдарды (мысалы, шизофрения) емдеумен айналысатын маман. Сауықтыру барысында дәрілермен емдеу әдісін қолданады»
Психолог – өмірдің әр түрлі қиындықтарына (оқуда, отбасында, қарым-қатынаста, өмірлік жол таңдауда, өзін-өзі дамытуда туындаған мәселелер, жанжалдық жағдайларда және т.б.) тап болған ДЕНІ САУ адамдарға кеңес беруші маман. ПСИХОЛОГ – ДӘРІГЕР ЕМЕС, ДЕНСАУЛЫҒЫ ТУРАЛЫ ҚАНДАЙ ДА БІР МӘЛІМЕТ БЕРМЕЙДІ ӘРІ ОЛ ЕМДЕМЕЙДІ.
Шын мәнінде: Психологқа өмірінен өзгеріс күтетін және дұрыс жол таңдау үшін келеді. Өміріңде қиындықтар туындағанда психолог әр кезде де жаныңнан табылуға дайын адам. Бұл адам кәсіби ақпараттарға ие, бірақ өмірде туындаған барлық сауалдарға жауабы жоқ, өйткені әр адам жеке бір тұлға. Сондықтан психолог тек қана бағыт-бағдар беруші, көмектесуші, ал соңғы шешімді өзің ғана қабылдайсың.
Шын мәнінде: Психологтың жұмысындағы негізгі ереже – ҚҰПИЯЛЫЛЫҚ. Ешкім де сіздің келісіміңсіз психологқа қандай мәселемен жүгінгеніңізді, сөйлескен әңгімелеріңізді, тіптен психологтан көмек сұрағаныңызды білмейді. Мектепте өткізілетін психологиялық тестілеу қорытындысын тек қана психолог біледі. Сынып жетекшісіне тек қана жалпылама түрдегі мәліметтер (мысалы: топ оқушыларының 70%-ы тестті жоғары көрсеткіштермен орындады, 30%-ы орташа және т.б.) ұсынылады.

Топтағы қарым-қатынас. Кейбір адамдар бөтен адамдармен, тіпті басқа бейтаныс топтармен байланысқа түсіп, емін-еркін араласып кетеді. Керісінше кеибіреулер басқа адамдармен қарым-қатынасқа түскенде қиындықтарға тап болып жатады, ал достарды тапқаннан кейін ғана өзін топта немесе сыныпта емін-еркін сезінеді. Психологтың көмегімен кез келген жағдайда үйлесімді қарым-қатынасқа түсу тәсілдерін меңгеріп, оның жолдарын табуға болады.
Ата-аналармен өзара қарым-қатынас. Кейбір уақытта біз өзімізге ең жақын адамдармен – ата-аналармен ортақ тіл табуды, жылы қарым-қатынасты жоғалтып алып жатамыз. Жанжалдар, түсіністіктің болмауы – балаларға да, ата-аналарға да әдетте ауыр тиеді. Кейбіреулері оның шешімін тауып жатса, басқаларына мұны жасау қиындыққа соғады. Психолог ата-аналар мен балалр арасында жаңадан қарым-қатынас құруға, оларды бірін бірі түсінуге шақырып, бір-бірін дұрыс қабылдауға шешім табатын жолдарды айтады.
Өмірлік жолды таңдау. Көбі өзінің болашақ мамандығы мен өздерінің өмір бойы қалай өмір сүретіндіктері туралы ойланады.  Егер де сіз қандай жолмен жүруге сенімсіздік пайда болса, онда сіз әрқашан психологқа жүгінуіңізге болады. Ол сізге өз арманыңызды, мақсатыңызды сезінуге, өз қасиеттеріңізді бағалауға және өмірдің қандай да болмасын саласында осы армандарыңызды іске асыруға, оны түсінуге көмектеседі. 
Өзін-өзі басқару және дамыту. Біздің өміріміз әрқилы әрі қызықты болғандықтан үнемі біз алдымызға бірнеше тапсырмалар қоямыз. Оның көбісі жеке қасиеттер мен дағдыларды, іскерліктерді дамытуға күш пен жігерді талап етеді. Өз өміріңе қожайын болуға үйренуге болады, ол үшін алдыңа дұрыс мақсат қойып оған жете білу қажет.

Психолог дегеніміз – даму технологиясы мен сапаға, дағдылар мен іскерлікке ие және оны басқалармен бөлісетін адам.
Психолог қызметінің мақсаты:
Балаларды оқу үрдісінде, тәрбиелеу мен дамытуда  консультатциялық және  ақпараттық психологиялық көмек көрсету

Дегенмен психолог тек қана бағыт-бағдар беруші, көмектесуші, сіздің жанал соңғы шешімді өзің ғана қабылдайсың.

Жұмыс бағыттары:

  • Психологиялық диагностика
  • Психологиялық коррекция (жеке және топтық дамытушылық жаттығулар)
  • Психологтің кеңес беруі
  • Психологиялық алдын алу (психолог – педагогтің іс-әрекеті оқушының психологиялық денсаулығын сақтауға, бекітуге және дамытуға бағытталған)
  • Психологиялық ағартушылық (жұмыс формасы: лекция, әңгімелесу, керек әдебиеттер жинағы және т.б)

 

Кабинеттің жұмыс кестесі
Жұмыс күні - 09.00 - 18.00.
Үзіліс–14.00-15.30.
Сәрсенбі - әдістемелік күн.
 
Педагог-психолог – Смайлова Аймереке Сматқызы
Э/мекенжай: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.
Ұ/телефоны: +77773813941;

© 2025. Все права защищены.